جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید «حجت الاسلام مصطفی قاسمی»،

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پی شهادت مظلومانه طلبه همدانی، «حجت الاسلام مصطفی قاسمی»، تصریح کرد: شهادت طلبه همدانی شاهد بر مظلومیت روحانیت در عصر حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پی شهادت مظلومانه طلبه همدانی، «حجت الاسلام مصطفی قاسمی»، تصریح کرد: شهادت طلبه همدانی شاهد بر مظلومیت روحانیت در عصر حاضر است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: در همیشه تاریخ روحانیت مورد خشم و غضب، جوسازی مغرضین و دشمنان اسلام و انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: این طلبه شهید، قربانی بعضی از تفکراتی است که برای جامعه ما تازگی ندارد؛ بارها این حوادث برای این قشر خدوم و مظلوم روحاانیت اتفاق افتاده و جان خود را نثار دین و مردم کردند.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان گفت: متأسفانه همفکران قاتل جنایتکار همچنان در فضای مجازیِ بدون نظارت و کنترل، با هوچی گری به دنبال جوسازی بوده و با جولان دادن نسبت به این عمل زشت افتخار می کنند. دستگاه قضایی باید مسببین این جنایت فجیع و را به اشد مجازات برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha