جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید «حجت الاسلام مصطفی قاسمی»،

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت استان در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی، خواستار ساماندهی فضای مجازی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت استان در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه روحانی همدانی حجت الاسلام مصطفی قاسمی، آورده اند:

بسمه تعالی

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ؛

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌ اند مرده مپندار بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند» (آیه ۱۶۹ سوره مباركه آل عمران)

امام خمینی (ره) : خدا را سپاس می‌گزاریم که از دیوار‌های فیضیه گرفته تا کوچه و خیابان تا مسجد و محراب امامت جمعه و جماعات و از دفاتر کار و محل خدمت تا خطوط مقدم جبهه‌ها و میادین مین، خون پاک شهدای حوزه و روحانیت افق فقاهت را گلگون کرده است.

خبر شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی که بی گناه در دفاع از دین خدا به شهادت رسید، سند دیگری از مظلومیت حزب الله و روحانیت انقلابی است.

 گرچه عروج این روحانی بزرگوار از سویی افتخار و از جهتی موجب اندوه همگان به ویژه حوزه علمیه استان همدان و خانواده معظم ایشان است، لیکن خون امثال شهید قاسمی ها است که سبب بارور شدن و طراوت بخشیدن به درخت تنومند اسلام می‌گردد و عزت و اقتدار جهان اسلام را به رخ دنیای کفر و استکبار می‌کشاند.

متاسفانه علی رغم هشدارها و تذکر پیاپی علمای اعلام و مراجع عظام دینی و محافل و مجامع حقوقی برای مدیریت فضای مجازی، شاهد هستیم فضای مجازی در سایه غفلت و اهمال‌کاری مسئولان امر، محل بروز و ظهور جانیانی شده که به‌راحتی استفاده از سلاح گرم را نمایش می‌دهند، علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی و مذهبی نفرت پراکنی می‌کنند، ترویج مشروب‌خواری و بی‌بندوباری جنسی می‌دهند و در این موضوع، وظیفه وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی سنگین تر از سایر نهادهای ذی ربط می باشد.

متأسفانه این موارد که به شکل متعدد و در ابعاد گوناگون هرازچندگاه تکرار می‌شود، از رهاشدگی مطلق فضای مجازی و پیام‌رسان‌های خارجی حکایت می‌کند. نکته قابل تامل این‌که گفته می‌شود منشأ اغلب این تروریسم رسانه‌ای، جریان‌های نفاق و سرویس‌های جاسوسی بیگانه هستند.

تاریخ پر است از مظلومیت یاران اردوگاه حق که پیوسته درخت حقیقت را با خون خود آبیاری کرده اند و با تقدیم جان ارزشمند خود نقاب از چهره کریه مزدوران ابلیس برداشته اند اما بدخواهان بدانند سربازان مکتب امام صادق (ع) هرگز از اینگونه خباثتهای کور نمی‌هراسند و از میدان تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص)لحظه‌ای پای عقب نمی کشند.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، شهادت این روحانی مظلوم را به محضر حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حوزه‌های علمیه و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان خواستار است که روح بلند ایشان را با ارواح طیبه شهدا خصوصاً روح پر فتوح آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشور فرماید.

امید است دستگاه ها و مسئولین ذی ربط با توجه به تاکیدات و فرمایش اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در باره ضرورت تامین امنیت فضای مجازی، قاطعانه و در اسرع وقت به ساماندهی فضای رها شده مجازی اهتمام جدی ورزند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha