جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه انزلی-شهادت طلبه همدانی

حوزه/ ما طلاب بندرانزلی، حمله تروریستی اخیر به طلبه مظلوم همدانی، حجت الاسلام مصطفی قاسمی را محکوم کرده و با تشکر از اقدام شجاعانه نیروی انتظامی در به هلاکت رساندن یکی از عوامل این جنایت، خواستار محکومیت دیگر عوامل زمینه ساز این حمله تروریستی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در گیلان، مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها بندر انزلی در واکنش به شهادت یکی از روحانیون همدان به دست اشرار بیانه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین                    

در طول تاریخ همواره نیّت رذالت ها بر پایه ریشه کن کردن مظلومیت ها بوده! اما حاشا و کلّا که خواست خداوند بر نافرجامی ظلم بوده و ریشه کن شدن ظالم!

ظالم گفت که مزدوری از نظام را کشتم! غلط پنداشت! مزدور کُشت… آنچه از نظام، مظلومانه از امت اسلام گرفتی شهید شد… در راه خدا… در راه هم لباس بودن با پاکان! در مسیر اهل بیت بودن… (سلام خدا بر خاندان عصمت و طهارت)

منافق! املایت اشتباه بود؛ چرا که آنچه مُشتی بی سواد انشایت گفتند اشتباه بوده! خاندان ابتر پهلوی امثال تو را دربند خود کرده اند و آخرتت را ویران تا آباد کنند دربار گذشته خویش را! ضدانقلاب خارجی و داخلی همواره با تغذیه از کوته فکری امثال شما، و توان آغشته به شرارتتان قصد کرده گوشه گوشه ی دیانت را در نزد مردم بساید و منزوی کند! اما از آنجا که خداوند دشمنان اسلام را از حُمقاء قرار داده، بدانید که اینگونه کشتارها، خود فریادی از حَلق مظلومین دیندار بر سر ظالمان عالم است!

الا ای مزدوران غرب! بر پایه ی شایعات زندگی را چرخاندن و گذر عمر کردن نشان از نبود منطق است! تعطیلی تفکر! به زحمت نیانداختن خود در یافتن حقیقت! سرسری گرفتن شخصیت ها، حقوق و حقیقت ها… عدم تشخص وجدان و روح! بِکُش! نفرت از لباس قدیسین فعل اشقیا بوده، هست و خواهد بود…

بکشید ما را… ما بیدارتر می شویم!

 ضد انقلاب برایش گران بود حضور روحانیون در بین مردم در سیل اخیر… همین طور خواستند اعدام ۳۷ نفر از شیعیان مظلوم را در عربستان که بینشان روحانی هم بود سرپوش بگذارند با یک جنجال دیگر، و اذهان عمومی در جهان اسلام را به سمت دیگری  ببرند! ما همه از یک امت واحد هستیم! داغدار برادران شیعه خود در عربستانیم همانطور که سیاه پوش طلبه شهید همدانی خود هستیم.

ما طلاب بندرانزلی، حمله تروریستی اخیر به طلبه مظلوم همدانی، حجت الاسلام مصطفی قاسمی را محکوم کرده و با تشکر از اقدام شجاعانه نیروی انتظامی در به هلاکت رساندن یکی از عوامل این جنایت، خواستار محکومیت دیگر عوامل زمینه ساز این حمله تروریستی هستیم. و همچنین از امت های اسلامی خواستاریم با محکوم کردن  جنایت اخیر در عربستان سعودی و به شهادت رساندن مظلومانه ۳۷ نفر از برادران شیعه، در راستای نهضت بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی گامی برداشته... باشد که خداوند روح تمام مظلومین عالم را غرق رحمت خود کند… الهی آمین!
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha