جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله فلاحتی-ستاد بازسازی مناطق سیل زده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تاکید بر نظام مند شدن جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده، گفت: گزارش عملکرد کمک به سیل زدگان موجب اعتماد مردم و دفع شبهه دشمن می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز با اعضای ستاد طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت مناطق سیل زده معین گیلان دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با اشاره به تلاش دشمن در بی اعتماد و دل سرد کردن مردم نسبت به مسئولان اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد مردم به مسئولان نظام اسلامی اعتماد دارند.
 

وی به روحیه بحرانی مردم در هنگام زلزله و سیل اشاره کرد و افزود: برخی از افراد سودجود در حوادث غیر مترقبه به دنبال سوء استفاده هستند.
 

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی برای ارسال کمک های مردمی به صورت شخصی اقدام می کنند، تصریح کرد: نهادهای زیر مجموعه نظام مورد اعتماد مردم هستند و کمک ها باید از طریق این نهادها انجام شود.
 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، جمع آوری و ارسال کمک های مردمی را نیازمند فرماندهی واحد خواند و بیان کرد: سپاه رابط ارسال کمک های مردمی گیلان به استان گلستان برای ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان است.
 

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان به اعتماد مردم به سپاه، جمعیت هلال احمر، بهزیستی و … در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: ارائه گزارش فعالیت ها در حین و پایان کار به مردم در مقابل تلاش دشمن در سلب اعتماد نسبت به مسئولان بسیار تاثیرگذار است.
 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر نظام مند شدن جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد کمک به سیل زدگان موجب اعتماد مردم و دفع شبهه دشمن می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha