پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با تبریک صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور گفت: هیچ وقت نباید هدف گذاری تیم شاهین، حداقلی و ماندگاری در لیگ برتر باشد، بلکه باید هدف گذاری آن، قرار گرفتن در بین شش تیم اول و در یک پروژه سه سال، کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا باشد و متناسب با این نگاه، اقتصاد باشگاه مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در دیدار مدیرعامل و سرمربی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ورزش را یک مقوله راهبردی و استراتژیک عنوان نموده و اظهار داشت: ورزش یک مقوله مهم و عنصر اصلی سلامت جامعه در ایران است به همین خاطر باید به ورزش نگاه استراتژیک داشت و به آن توجه ویژه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ورزش، هدر رفت نیست بلکه سرمایه گذاری است، افزود: ورزش الان نه تنها به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان یک مقوله مهم سیاسی، فرهنگ و اجتماعی در جهان مطرح است.

وی با اشاره به مشکل مالی ورزش در ایران، تصریح کرد: متأسفانه ورزش در ایران دچار بیماری اقتصادی است که این بیماری خودش را در مدیریت ورزشی نشان می دهد و مدیران بیش از آن که در اندیشه طراحی و برنامه ریزی باشند درگیر جذب اعتبارات هستند.

هدف گذاری تیم شاهین باید قرار گرفتن در بین شش تیم اول باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: بسیاری از تیم های ریشه دار کشور بخاطر مشکلات مالی از بین رفتند به همین خاطر باید در ایران مقوله مدیریت علمیِ اقتصادِ ورزشی تنظیم شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه بخش عظیمی از ورزش، حوزه اقتصاد است، گفت: متأسفانه مشکل مالی در حوزه ورزش کشور بسیار زیاد است که باید در این رابطه تدبیر جدی صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر با تبریک صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: هیچ وقت نباید هدف گذاری تیم شاهین، حداقلی و ماندگاری در لیگ برتر باشد، بلکه باید هدف گذاری آن، قرار گرفتن در بین شش تیم اول و در یک پروژه سه سال، کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا باشد و متناسب با این نگاه، اقتصاد باشگاه مدیریت شود.

با ایجاد یک اتاق فکر خبره اقتصادی برای 20 سال آینده شاهین برنامه ریزی کنید

وی با بیان اینکه بسیاری از تیم های ایران بیشتر از اینکه در زمین فوتبال مشکل داشته باشد در پشت صحنه و مسائل مالی مشکل دارند، تأکید کرد: یکی از کارهایی که در رابطه با تیم شاهین بوشهر باید صورت گیرد، طراحی اقتصاد پایدار متناسب با شرایط این تیم است.

امام جمعه بوشهر یکی از عوامل مهم ایجاد مشکل ورزش کشور را نبود مدیریت کارآمد در حوزه اقتصاد ورزش عنوان و اظهار کرد: در تیم شاهین بوشهر یک اتاق فکر خبره اقتصادی تشکیل دهید و برای 20 سال آینده شاهین، برنامه ریزی و نگاه اقتصادی طراحی کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به مقطع گذشته حضور تیم فوتبال شاهین بوشهر در لیگ برتر کشور، تصریح کرد: ضروری است دوره گذشته حضور شاهین در لیگ برتر آسیب شناسی شود که اشتباهات آن دوره دیگر تکرار نشود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: به هیچ صورت نباید اشتباهات شاهین در دوره قبل لیگ برتر در این دوره هم صورت گیرد چون شکست و سقوط شاهین تأثیرات روانی منفی زیادی در جامعه خواهد داشت.

شکست شاهین، شکست جوانان و مردم استان است

امام جمعه بوشهر ادامه داد: شاهین بوشهر الان تنها شاهین زنده ایران در سطح حرفه ای است و این حضور در لیگ برتر، بارقه ای از امید در دل مردم به وجود آورده اما مراقب باشید که اگر شاهین شکست بخورد، جوانان و مردم استان شکست خواهند خورد.

وی تصریح کرد: شاهین به لیگ برتر نیامده که سقوط کند، شما آمده اید که بمانید و قهرمان شوید اما باید برنامه ریزی باشد و در حوزه اقتصاد به صورت دانش بنیان و علمی عمل شود.

شاهین یک تیم نیست، بلکه یک مکتب است

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به تاریخچه تیم شاهین، افزود: شاهین یک تیم نیست بلکه یک مکتب است و نگاه آن مردمی بودن، اخلاقی بودن، شاخصه های بالای فنی، تکنیکی و تاکتیکی بودن و نگاه پیروزمندانه داشتن است.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تبریک مجدد صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر که باعث ایجاد شور، نشاط و همگرایی بسیار خوب در استان بوشهر شده است، حمایت همه جانبه خود را از تیم شاهین شهرداری اعلام نمود و اظهار داشت: در جهت حضور مقتدرانه این تیم در لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha