جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 490699
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
افتتاح مرکز معارف اسلامی خواهران شهر چغادک

حوزه/ صبح امروز با حضور مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر و نیز مسؤولان شهر چغادک، مرکز معارف اسلامی خواهران این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،  صبح امروز با حضور مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر و نیز مسؤولان شهر چغادک، مرکز معارف اسلامی خواهران این شهر  افتتاح و مورد بهره برداری قرا گرفت.

حجت الاسلام رضا خدری در این مراسم با تقدیر شهردار شهر چغادک به جهت تامین ساختمان این مرکز، اظهار داشت: این افتتاح در آستانه روز مبارک معلم صورت گرفت، روزی که یادآور خاطرات بسیار بزرگ شهید مطهری است  که نقش بسیار ارزنده ای در تولید منظومه فکری و عملی نظام اسلامی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: امروز بخش عمده ای از تولیدات علمی نشأت گرفته از تفکرات شهید مطهری است؛ کاری که صورت گرفته چیزی در حد یک حوزه علمیه است و با توجه به برنامه هایی که در حوزه علمیه مبنی بر توسعه آن داریم جای چنین برنامه هایی در کنار آن خالی است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه در استان بوشهر حدود 100 مرکز معارف دینی توسط حوزه های علمیه خواهران ایجاد شده است گفت: آنچه که در این مرکز مد نظر بوده است آموزش بر پایه اسلامی و دینی می باشد و قرار است یک سری دوره های کوتاه مدت طراحی شود که می تواند مفید باشد؛ همچنین به  برنامه هایی همچون سبک زندگی اسلامی و مسائل فرهنگی هم می توان در این مرکز به آن پرداخت و سبک زندگی اسلامی را ترویج داد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه فعالیت در این مرکز به صورت جهاد علمی است، از افتتاح مرمز معارف اسلامی برادران شهر چغادک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احتمالا بتوانیم در ماه مبارک رمضان این مرکز را افتتاح کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آماری از طلاب این شهر گفت: شهر چغادک بیش از 50 طلبه خواهر و 70 طلبه برادر دارد که در استان های مختلف کشور و شهرهای استان مشغول به تحصیل هستند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha