جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاطمه یوسفی

حوزه/ یوسفی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مرکز معارف اسلامی توسط حوزه علمیه خواهران در استان ایجاد شده است، گفت: بیش از هزار و ۸۰۰ خواهر در این مراکز معارف مشغول به فراگیری علوم دینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فاطمه یوسفی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز معارف اسلامی شهر چغادک یکی از مهمترین کانون های زندگی را کانون خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان ما برنامه ریزی ها و طراحی های بسیاری را برای ضربه زدن و آسیب رساندن به بنیان خانواده و از هم پاشیدن این کانون انجام داده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: یکی از طراحان و برنامه ریزان سیاسی در دول غربی در 30 سال گذشته نظریه ای را ارائه کرد که برای حمله به ایران جنگ نظامی و سخت افزاری نتیجه ای نخواهد داد بلکه آنچه که باید مد نظر باشد هدف گرفتن بانوان خانواده است؛ خانمی که در حریم خانواده قرار گرفته اگر می خواهد یک نسل پاک و بصیر را تربیت کند چاره ای جز پاکدامنی و طاهری خود ندارد. دشمنان ما همیشه از ملت ایران اسلامی و پشتوانه عالمان و روحانیون و نیز دین و نظام اسلامی سیلی خورده اند.

وی با بیان اینکه بیش از 100 مرکز معارف اسلامی توسط حوزه علمیه خواهران در استان ایجاد شده است، ابراز داشت: بیش از یک هزار و 800 خواهر در این مراکز معارف مشغول به فراگیری علوم دینی هستند.

یوسفی همچنین تعداد طلاب خواهر در استان را هزار و 600 طلبه عنوان کرد و افزود: این تعداد طلبه در 11 مدرسه علمیه در سطح استان مشغول به تحصیل می باشند و همچنین تعداد 110 نفر از اساتید که همگان از نخبگان حوزه علمیه هستند عهده دار تدریس این طلاب هستند که از این ظرفیت برای تدریس در مراکز معارف هم استفاده می کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به هجمه های دشمن افزود: وقتی تمام هجمه های دشمن متوجه کانون خانواده و در رأس آن بانوان باشد اگر بخواهیم یک بانوی فرهیخته را تربیت کنیم باید بر اساس سبک زندگی اسلامی و نیز راهبردهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب کار کنیم تا شاهد به ثمر رسیدن تمدن اسلامی باشیم و وقتی این تمدن اسلامی اتفاق بیفتد هیچ مانعی برای ظهور امام زمان(عج) نمی بینیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha