چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست ستاد استهلال استان بوشهر

حوزه/ امام جمعه بوشهر در نشست ستاد استهلال استان، گفت: یکی از نکات برجسته استهلال، همراهی علمای اهل سنت با گروه های رصدی است که در این چند سال این همراهی به صورت شایسته انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در آستانه ماه مبارک رمضان، نشست ستاد استهلال استان بوشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، دانش نجوم را یک دانش تجربی عنوان کرده و گفت: دانش نجوم دارای دو ویژگی علم و تحصیلات و تجربه است.

امام جمعه بوشهر، مشتاقان علم نجوم در استان را بسیار زیاد اعلام کرد و ادامه داد: در استان بوشهر مشتاقان زیادی به رصد علاقه مند هستند و حتی خواستار تدریس نجوم در دانشگاه هم می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، توسعه زیر ساخت ها و تجهیزات مدرن در علم نجوم را بسیار مؤثر دانسته و خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه شد.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از نکات برجسته استهلال، همراهی علمای اهل سنت با گروه های رصدی است که در این چند سال این همراهی به صورت شایسته انجام می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha