جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام های تهدید آمیز علیه مسجد وارینگتون مسلمانان را نگران کرده

حوزه/ مسجدی در وارینگتون انگلستان که پس از حملات تروریستی در سریلانکا پیام های تهدید آمیزی دریافت کرده از فرستنده پیام ها خواسته به مسجد بیاید و از نزدیک با مسلمانان آشنا شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی وارینگتون در انگلستان که  اخیرا پیام های نگران کننده ای از سوی نژادپرستان دریافت کرده، درهایش را به روی فردی که این پیام ها فرستاده خواهد گشود. بانیان مسجد از این فرد خواسته اند به مسجد بیاید و از نزدیک مسلمانان را بشناسد.

پلیس هفته گذشته اعلام کرد که تحقیقات برای یافتن فردی که این پیام ها را فرستاده آغاز کرده است.

سیمون مگان رئیس پلیس منطقه ای گفت: روز سه شنبه مطلع شدیم که پیام های نگران کننده ای در صفحه فیس بوک مسجد وارینگتون گذاشته شده است.

وی گفت: تحقیقات ادامه دارد و هر چند تهدید مستقیمی صورت نگرفته ما با مسجد و دیگر مراکز دینی در ارتباط بوده ایم.

دیوید کین کمیسر جرایم اداره پلیس نیز گفت: هر کسی حق دارد که در محل عبادت احساس امنیت کند.

در پیام ها که در واکنش به حملات تروریستی در سریلانکا فرستاده شده اند، آمده است: چشم در مقابل چشم! دندان در مقابل دندان! در جایی که مسیحیان به قتل می رسند شما در آرامش زندگی نخواهید کرد.

محمدحسین معاون رئیس انجمن اسلامی وارینگتون و دبیرکل انجمن اجتماعات قومیتی وارینگتون ضمن اذعان به اینکه پیام های ارسالی سبب رعب و وحشت شده اند، گفت: ما فروتنانه از کسی که مسئول ارسال این پیام ها بوده درخواست داریم که به اینجا بیاید و روحیه دوستی و درک متقابل را ببیند، مطمئنا اگر مسلمانان را بشناسد نظرش عوض خواهد شد و راه های جدیدی برای زیباسازی شهرمان پیدا خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha