پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایلام

حوزه/ در جلسه ای با حضور نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب و معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام، راه های همکاری این دانشگاه با حوزه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری حوزه در ایلام، در جلسه ای با حضور آقای لطفی نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب و حجت الاسلام بسطامی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام، راه های همکاری این دانشگاه با حوزه علمیه استان مورد بررسی قرار گرفت.

 لطفی در این جلسه با اشاره به تاریخچه و اهداف دانشگاه ادیان و مذاهب، از آمادگی این دانشگاه  برای راه اندازی نمایندگی در استان ایلام خبرداد.

وی با تاکید بر این که طلاب حوزه های علمیه از گروه های مورد توجه ویژه دانشگاه ادیان و مذاهب هستند، بیان کرد: در همین راستا نحوه پذیرش و جذب طلاب و همچنین ارائه برخی تسهیلات برای این عزیزان بصورت ویژه می باشد.

حجت الاسلام بسطامی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام نیز با استقبال از پیشنهاد همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب با حوزه استان، وجود طلاب مستعد و علاقمند به مباحث علمی پژوهشی را از ظرفیت های استان دانست و گفت: حوزه علمیه استان ایلام آماده هرگونه همکاری برای بستر سازی توسعه فعالیت های علمی طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha