پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصطفی رستمی و شهید مصطفی قاسمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در پیامی شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی شهادت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه روحانی مجاهد حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی مایه تاسف و تاثر گردید.

به یقین این شهید عزیز با عروج آسمانی و غریبانه خود هم اینک درآغوش رحمت خدا و در اعلی علیین ماوا گزیده و به فوز عظیم و حیات جاودان نائل گشته است، اما این اتفاق هولناک بیش از هرزمان دیگری ضرورت توجه به تذکر دغدغه‌مندان و به‌ویژه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در خصوص مدیریت و مراقبت از فضای مجازی و امنیت روانی جامعه را نمایان ساخت.

ضرورتی که مع‌الاسف مورد غفلت قرار گرفته و در نتیجه هر از گاهی با هدایت ایادی دشمن و یا عرض‌اندام برخی اراذل، در قالب چنین جنایت‌ها و وقایع تلخی امنیت، آرامش و انسجام ملی را نشانه می‌گیرد.

امید می‌رود مسئولان و متولیان امر، متذکر شده و برای مرهم نهادن بر این زخمی که بر پیکره جامعه دینی کشورمان نشسته است با اقدام انقلابی نسبت به تامین امنیت روانی واخلاقی جامعه و مدیریت هوشمندانه فضای مجازی اقدام نمایند.

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی‌عصر(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه مقدسه همدان، خانواده داغدار و به‌ویژه فرزند دانشجوی این شهید سرافراز تبریک و تسلیت می‌گویم و علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

سلام خدا بر مجاهدان راه حق...

سلام و صلوات خدا بر روح آسمانی این مجاهدعزیز...

و درود بی‌کران الهی بر مردم قدرشناس و بصیر دارالمجاهدین همدان که درمراسم تشییع این شهید گرانقدر حماسه‌ای دوباره خلق کردند.

مصطفی رستمی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha