جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز دشمن با تحریم های ظالمانه اقتصادی به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به ملت ایران است، تصریح کرد: مردم باید بدانند خرید کالای خارجی موجب نابودی تدریجی صنایع تولیدی داخلی کشورمان می شود.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که تحقق شعار نیازمند عزم ملی در کشور است، گفت: مردم و مسؤولان هر کدام به نوبه خود در تحقق شعار سال وظیفه دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که رونق تولید یک مسأله راهبردی در کشور است که نباید با آن برخورد شعاری شود، افزود: همه بخش های کشور باید برای تحقق شعار امسال به میدان بیایند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که تحقق شعار مسیر رشد و پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی را فراهم خواهد کرد، گفت: در حال حاضر با توجه به تلاش دشمن در جهت فشار حداکثری اقتصادی به ملت ایران، بهترین راه برای مقابله با توطئه دشمن رونق تولید است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز تولید داخل در کشور با مشکلات بسیاری مواجه است، افزود: مسئولان با برداشتن موانع تولید، مسیر را برای رشد اقتصادی کشور فراهم کنند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که در حال یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن بهره گیری از ظرفیت های بومی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری برخی در داخل کشور همچنان دل به بیرون بسته اند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز دشمن با تحریم های ظالمانه اقتصادی به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به ملت ایران است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همه فشارها و توطئه های دشمنان را تا پیروزی حق بر باطل تحمل خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی مسئولان فرصت های کشور را صرف مذاکره بی نتیجه باغربی ها کردند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات نیز فرمودند این کشورها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و نباید به تعهدات آنها دل بست.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز بسیاری از مسؤولان به فریبکار بودن غربی ها معترف هستند، افزود: در حال حاضر بهترین راه خنثی سازی تحریم های دشمن علیه ملت ایران استفاده از توان بومی و داخلی است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که اگر مسئولان موانع تولید را در داخل بردارند به طور حتم بسیاری از مشکلات اقتصادی و همچنین مسأله اشتغال رفع خواهد شد، گفت: با تقویت تولید داخلی می توانیم به یک رشد اقتصادی قابل توجه دست پیدا کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ما نیز باید استفاده از کالای ایرانی و تولید داخل را جزء اولویت های خود قرار دهند، ادامه داد: مردم باید بدانند خرید کالای خارجی موجب نابودی تدریجی صنایع تولیدی داخلی کشورمان می شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha