پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 490920
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید از دانش آموختگان حوزه به عنوان معلم در مدارس استفاده شود، گفت: در این رابطه با وزیر آموزش و پرورش مکاتبه ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در دیدار اعضای جامعه روحانیت و مسئولان با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن دارالتولیه حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در تربیت نیروی انسانی، حوزه علمیه خواهران تلاش کرده و در این بخش سرمایه های خوبی داریم، گفت: اگر تربیت نیروی انسانی را در بیانیه گام دوم انقلاب جزو تربیت نیروی انسانی قرار دایم اکنون باید جامعه پردازی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از دانش آموختگان حوزه به عنوان معلم در مدارس دانش آموزی استفاده شود، افزود: در این رابطه با وزیر آموزش و پرورش مکاتبه ای صورت گرفته و یک ضرورت است، اگر بنا است تربیت نسل دیگری کنیم باید نیروی هایی که می دانیم از نظر روش های آموزشی وارد هستند استفاده کنیم.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه یک درصد از نیروهایی که وارد آموزش و پرورش می شوند باید حوزوی باشند، تصریح کرد: طرحی برای آموزش دوره آموزشی نوشته شده است، اگر نیاز باشد مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید در رسانه حضور قوی تری داشته باشیم، عنوان کرد: در جامعه پردازی اکنون نیاز به حضور رسانه ای قوی داریم، منبر در گذشته رسانه بود، اکنون نیز در حال کار کردن است، اما با رقیبانی که ایجاد شده نمی توانیم بگوییم کافی است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت رسانه ها استفاده کرد، حوزه خواهران، برادران و ائمه جمعه در این زمینه باید رسانه های قوی وابسته به خود داشته باشند، فعالیتی که می کنیم با کیفیت است اما مخاطب خود را پیدا نمی کند، از این رو باید در این موضوع قوی گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha