سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ سید فضل الله در دانشگاه امام صادق (ع)نجف اشرف در خصوص "جوانان و تغییر" سخنرانی کرد و گفت: جوانان در راه رسیدن به آینده و آرمان های خود با مشکلات و چالش هایی مواجه هستند که باید از نظر فرهنگی، علمی و فکری حمایت شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله از روحانیون شیعه لبنان در سفر خود به عراق با تعدادی از مسئولین دیدار و از مراکز فرهنگی و دانشگاهی این کشور بازدید کرد.

سید فضل الله در نجف اشرف و در حضور جمعی از اساتید و طلاب دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص "جوانان و تغییر" سخنرانی کرد و گفت: جوانان در راه رسیدن به آینده و آرمان های خود با مشکلات و چالش هایی مواجه هستند که باید از نظر فرهنگی، علمی و فکری حمایت شوند.

وی با بیان اینکه ما به جوانان امید داریم برای تغییر این اوضاع فاجعه بار که امت در سطوح مختلف از آن رنج می برد تلاش کنند، بر ضرورت حرکت به سمت آینده ای درخشان تاکید کرد.

سید فضل الله از جوانان خواست به دنبال نقاط قوّت و وحدت برای ایجاد آینده ای درخشان و به دور از تمامی مسائل منفی که بر زندگی ما تسلط دارد، باشند.

 این روحانی لبنانی بر ضرورت حرکت چرخ اصلاح، تغییر و نو آوری تاکید و اشاره کرد: خطرناک ترین چیزی که جامعه ما با آن مواجه است، جدایی جوانان از مسیر تمدن سازی و تغییر حقیقی است.

سید فضل الله همچنین در شورای میراث فرهنگی نجف اشرف که تحت اشراف سید حسن حکیم است حضور یافت و در جمع ادبا، اساتید و شعرا سخنرانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha