جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: ما مخالف فضای مجازی نیستیم بلکه مخالف بی بند و باری و عدم مدیریت این فضا هستیم، آزادی که منجر به آشوب می شود مشکلی است که امروز با آن مواجه می باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با بیان این که بهترین عبادت ها پرهیز از گناه است، اظهار داشت: برای بهره بردن به صورت کامل از ماه رمضان هر انسان مسلمانی باید با نگاه کردن به خود، خودش را تطهیر کند چرا که قلب تیره از ماه مبارک بهره مند نخواهد شد.

وی، روزه گرفتن را تنها در گرسنگی ندانست و گفت: این که چیزی نخورید این پوسته روزه است و ما نباید تنها به پوسته بپردازیم، بلکه باید تمام تلاش خودمان را در رسیدن به حقیقت اصلی ماه مبارک به کار ببندیم.

نمانیده ولی فقیه در استان همدان با تبریک روز معلم خواستار رسیدگی ویژه به معیشت فرهنگیان شد و افزود: معیشت فرهنگیان و معلمان باید جدی گرفته شود، چرا که در این مساله به صورت جدی با مشکلات اساسی مواجه هستیم

وی تاکید کرد: به صورت جدی از هیئت دولت می خواهیم که عزت نفس معلمان که قلب تپنده جامعه هستند را حفظ کند، چرا که معلم باید آرامش ذهنی داشته باشد و با وجود این آرامش است که می تواند به تعلیم و تعلم بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به سند ۲۰۳۰ نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در بعضی از بندهای این سند، مطالب آن مخالف صریح قران و تعالیم دینی ما است، اما با این وجود متاسفانه عده ای اندک در همین شهر همدان به صورت پنهان به دنبال آن بودند تا اجرایی کنند، اما غافل از این هستند همه کارهایی که در لایه های زیری نیز انجام می شود هم مخفی نخواهند ماند.

وی به شهادت یکی از روحانیون همدانی پرداخت و گفت: ما مخالف فضای مجازی نیستیم، بلکه مخالف بی بند و باری و عدم مدیریت این فضا هستیم، آزادی که منجر به آشوب می شود مشکلی است که امروز با آن مواجه می باشیم.

امام جمعه همدان در پایان لزوم ایجاد آرامش روانی در جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: این که در افزایش بی رویه قیمت ها گفته می شود چند دلال با استفاده از فضای مجازی التهاب ایجاد می کنند، دو موضوع را به انسان تداعی می کند یکی آین که در مدیریت فضای مجازی با مشکل مواجه هستیم و یا در مدیریت اقتصادی.

وی تصریح کرد: چه طور ممکن است چند دلال بتوانند برای یک کشور مشکل اقتصادی ایجاد کنند، خواهش ما این است که دولت با مدیریت صحیح و نظارت دقیق آرامش روانی را در جامعه بر هم نزنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha