چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم از علمای بحرین با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه ملت بحرین به دنبال دموکراسی هستند و بر آن اصرار دارد، گفت: امیدواریم روابط انسانی کریمانه، عدالت و صلح در بحرین برقرار شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم از علمای بحرین با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه ملت بحرین به دنبال دموکراسی هستند و بر آن اصرار دارد، گفت: امیدواریم که روابط انسانی کریمانه، عدالت و صلح در بحرین برقرار شود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت بحرین یک جنبش مطالب گر را در مدتی طولانی آغاز کردند و جانفشانی های بزرگی در این راه کرده و تلاش های فراوانی مبذول داشتند.

این جنبش به دنبال دموکراسی است و در حکومتی که با دموکراسی مخالفت نمی کند و خود را از آن بری می داند و گاهی مدّعی آن است، بر دموکراسی اصرار می ورزد.

اصلاح برای اینکه عملی شود و به اثبات برسد و از دگرگونی ها و فاجعه های ناگهانی در امان بماند، باید بر بُعد سیاسی و روابط سیاسی میان حکومت و ملت تمرکز داشته باشد و اینکه ملت منبع قدرت و مکتب دموکراسی است.

امیدواریم که بحرین به امنیت کامل دست یابد و روابط انسانی کریمانه همراه با ایمان عالی، عدالت و صلح بر آن حاکم شود و انسان های آن خوشبخت شود و با قدرت در راه سازندگی درست جامعه حرکت کند و به وظیفه ای که خداوند متعال به او محول کرده است، عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha