پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار از تمام توان خود در جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند و مهمترین نقطه مورد توجه آن ها فرهنگ جامعه اسلامی است، تصریح کرد: حوزه علمیه جبهه مقاومت فرهنگی در مقابل تهاجمات جهان استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،‌ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار مسئولان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به جایگاه ویژه ای حوزه  خواهران در ساختار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: حوزه خواهران با توجه به رسالت مهم خود نه تنها بر جامعه زنان بلکه بر سطح فرهنگی و اعتقادی تاثیر گذاری بسیاری بر جامعه مردان می تواند داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار از تمام توان خود در جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند و مهمترین نقطه مورد توجه آن ها فرهنگ جامعه اسلامی است، عنوان کرد: حوزه علمیه جبهه مقاومت فرهنگی در مقابل تهاجمات جهان استکبار است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بوشهر با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران در سطح کشور دارای جایگاه ویژه و تجلی خاصی می باشد، تاکید کرد: با برنامه ریزی و مدیریت مناسب در راستای حفظ این جایگاه و افزودن بر تجلی آن تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره بنزدیکی ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه در این ماه با حضور موثر خود در مجالس و محافل تجلی هدایت در این ماه مبارک باشند.

در پایان این دیدار اصغر غریبی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha