شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار آقاخانی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: جرایم در فضای مجازی به سرعت در حال پیشروی بوده و در سال ۹۷ بیش از ۲۹۰ درصد افزایش جرایم فضای مجازی داشته ایم و در سال جاری ۷۱۷ درصد افزایش این جرم ها وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در سال 97 در زمینه مبارزه با مفاسد اجتماعی طرحی را آغاز کرد و در اواخر سال گذشته متوجه این موضوع شدیم که خانم ها در ورودی و خروجی های استان کشف حجاب می کنند.

وی افزود: در سال 97 حدود 8 هزار پیامک برای خاطیان حجاب صادر شد و در سال 98 پیگیر این هستیم که خانم هایی که در خودرو ها کشف حجاب می کنند، پیامک نیروی انتظامی را دریافت می کنند و به آن ها سه روز مهلت داده می شود که به دایره اطلاعات امنیت نیروی انتظامی مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: اخطارها در سه مرحله انجام می شود و ابتدای سال 98  پیامک هایی که ارسال شده و  پیگیری ها تاثیرات مناسبی داشته و این طرح ناظر یک با همکاری دستگاه قضا به انجام می رسد. طرح ناظر دو و سه نیز در آینده به انجام می رسد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: جرایم در فضای مجازی به سرعت در حال پیشروی بوده و در سال 97 بیش از 290 درصد افزایش جرایم فضای مجازی داشته ایم و در سال جاری 717 درصد افزایش این جرم ها وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: جرایم اخلاقی در فضای مجازی در سال جاری بیش از 260 درصد افزایش داشته و این جرایم در سال گذشته بیش از 150 درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha