شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بر توجه به مطالبات فرهنگیان تاکید کرد و گفت: شایسته است دولت و آموزش و پرورش بر اساس سفارش اکید رهبر معظم انقلاب، «حفظ آبروی معلمین و محافظت از عزت نفس آنان در مسائل معیشتی» را در اولویت مسائل مالی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در همایش نکوداشت و تجلیل از معلمان شهر چغادک اظهار داشت: اولین معلم خداست و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، در پایه ریزی تمدن نوین اسلامی، معلمین نقش بالایی دارند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شایسته است دولت و آموزش و پرورش بر اساس سفارش اکید رهبر معظم انقلاب، «حفظ آبروی معلمین و محافظت از عزت نفس آنان در مسائل معیشتی» را در اولویت مسائل مالی قرار دهند.

وی بر توجه به مطالبات فرهنگیان تاکید کرد و ابراز داشت: یکی از مطالبات بازسازی مدرسه شهدا که مدت طولانی از تخریب آن می گذرد، ولی متأسفانه هنوز بازسازی آن شروع نشده است که این مسأله باعث رنجش فرهنگیان و مردم عزیز شهر ما شده است.

حجت الاسلام خدری خطاب به فرماندار شهرستان بوشهر افزود: یکی دیگر از مطالبات راجع به احداث مجتمع فرهنگی در شهر چغادک است که مدتها قبل مطرح کرده‌ایم که شما نیز قول آن را داده اید، اما متاسفانه هنوز شروع نشده است که شایسته است سریعتر کار احداث آن آغاز شود.

گفتنی است، فرماندار شهرستان بوشهر پس از سخنان امام جمعه طی سخنانی نسبت به هر دو مطالبه، دستور پیگیری جدّی داده و از آغاز هر دو پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha