جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: خداوند در آیه ۳۲ سوره نور به پیران، بزرگان و مسئولان تأکید می‌کند برای ازدواج جوانان اقدام کرده و پیشقدم شوند و مسئولیت این امر مهم را به آنها واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت السالام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در بازدید از موسسه بنیان ازدواج استان قزوین گفت: خداوند وعده داده از کسی که برای تشکیل خانواده و ازدواج اقدام می‌کند و در مسیر این کار خداپسندانه گام بردارد، حمایت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خداوند در آیه 32 سوره نور به پیران، بزرگان و مسئولان تأکید می‌کند برای ازدواج جوانان اقدام کرده و پیشقدم شوند و مسئولیت این امر مهم را به آنها واگذار کرده است .

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج قزوین گام‌های مؤثری در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان برداشته است، خاطرنشان کرد: این مؤسسه با صد هزار تومان کار خود را آغاز کرد و بخاطر همان وعده و نصرت الهی در کارش موفق شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با دعوت از مردم برای مشارکت در طرح‌های مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج، بیان کرد: کسی که در زمان فقر و ناداری صدقه بدهد و با خدا معامله کند، خداوند از او دست‌گیری خواهد کرد و این وعده الهی است و قطعاً محقق خواهد شد.

 نقی میرزایی، مدیرعامل مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه ارائه کرد و گفت: از سال 82 با همت مرحوم آیت‌الله باریک‌بین و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شیخ حسین انصاریان با سرمایه 100 هزار تومان راه اندازی شد و تاکنون 5 هزار و 860 جهیزه به زوج‌های جوان اهدا کرده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha