جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش طلایه داران تبلیغ شاهیندژ

حوزه/ حجت الاسلام فصیح‌نیا گفت: در ماه رمضان نباید از تبیین بیانیه گام دوم انقلاب غفلت شود و باید ضمن تبیین آن برای مردم، دستاوردهای انقلاب را هم بیان کرده و بصیرت آن‌ها را بالا ببریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا، در همایش طلایه‌داران تبلیغ شاهین‌دژ که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فضیلت ماه مبارک اظهار داشت: بنا به فرمایش پیامبر اسلام (ص) کس که از ماه رمضان با بخشش گناهان خود خارج شود توانسته است این ماه را درک کرده و حق آن را بجای بیاورد.

وی ادامه داد: لازمه درک فسوضات و معنوییات ماه رمضان، ورود با آمادگی و ایمان است و نباید روزه‌داری در ماه رمضان به امساک از خوردن و آشامیدن محدود شود بلکه باید همه اعضای بدن در این ماه روزه‌دارد باشند.

امام جمعه شاهین‌دژ بیان داشت: حضور پر شور و استقبال گرم مردم از جمع‌خوانی‌های قرآن کریم در ماه رمضان نشانه‌ای روشن از وجود زمینه‌های فرهنگی در شهر است و باید از این ظرفیت برای تبلیغ دین استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره با بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در ماه رمضان نباید از تبیین گام دوم انقلاب غفلت شود و باید ضمن تبیین این بیانیه به مردم، دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول این چهل سال را هم به مردم بیان کرده و بصیرت آن‌ها را بالا ببریم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عسگر امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شاهین‌دژ ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به اهمیت ایجاد اتحاد بین مردم و جلوگیری از تفرقه بین مردم و دولت اشاره کرد و بیان داشت: نقشه‌های دشمن این است که بین مردم و دولت جدایی بیاندازد و وظیفه روحانیون این است که این مساله را در منابر تبیین کرده و مانع تحقق اهداف دشمن شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha