جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای ۳۰۰ برنامه با عنوان طرح ضیافت در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسی ظهر امروز در نشست رسانه ای با موضوع طرح ضیافت الهی که در سالن ثقلین اداره کل اوقاف فارس برگزار شد، با اشاره به آماده سازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان برای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 300 برنامه با عنوان طرح ضیافت در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 300 بقعه و 4 هزار اماکن متبرکه به مناسبت ماه مبارک رمضان غبار روبی شده است، افزود: یکی از برنامه هایی که امسال اجرا می شود و با سال های گذشته تفاوت دارد این است که در 119 بقعه متبرکه افطاری ساده به روزه داران داده می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس به اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: 96 مبلغ غیر بومی و 100 مبلغ بومی از امروز در سطح استان به تبلیغ دین مبین اسلام پرداخته اند.

وی تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان حجج الاسلام سید احمد فاطمی هر روز ساعت 11 در شاهچراغ(ع) و 18:45 در سید علاالدین حسین(ع)، حسن برزگر در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) 7:15 صبح، سید مهدی دریاباری در مسجد جامع مرودشت، و همچنین سید حسن میر سیدی در شهرستان نورآباد ممسنی به بیان تفسیر خواهند پرداخت.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: تعداد چهار نفر از مبلغین اعزامی به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی مسلط هستند که از جامعه المرتضی قم اعزام شده اند و در مسجد نصیر الملک جهت راهنمایی توریست ها مستفر خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر ویژه عموم بیان داشت: جلسات تفسیر ویژه عموم در 115 بقعه متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه ویژه برنامه های شب رحلت حضرت خدیجه(س)با عنوان "خدیجه مادر امت" در 46 بقعه متبرکه استان در روز 25 اردیبهشت برگزار خواهد شد، ادامه داد: همچنین 40 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان ها و 25 جلسه انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی که در سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha