جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم آموزشی پژوهشی ‌ما بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و حوزه علمیه خواهران استان منعقد شد.

‎به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امروز طی نشستی با حضور روسای جهاددانشگاهی استان بوشهر و مدیر حوزه های علمیه خواهران استان، تفاهم ‌نامه همکاری میان این دو نهاد علمی به امضا رسید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این نشست با تأکید بر ضرورت همکاری میان این دو مجموعه، اظهار داشت: برای انعقاد این تفاهم‌نامه نشست‌هایی نیز در سال 97 میان حوزه علمیه خواهران و جهاددانشگاهی برگزار شد تا زمینه همکاری هرچه بیشتر فراهم شود.

‎فاطمه یوسفی در ادامه بیان داشت: جهاددانشگاهی در راستای توانمندسازی و برگزاری دوره های تخصصی زبان و فناوری اطلاعات و مشاوره می‌تواند اقدامات مهمی برای طلاب حوزه استان انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حوزه علمیه در جهت همکاری های فی مابین می‌تواند گام های موثری در حوزه آموزش و پژوهش در استان بردارد.

‎رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر هم در این نشست گفت: همکاری و حضور در حوزه علمیه خواهران استان جهت همکاری‌های آموزشی و پژوهشی یکی از برنامه های این نهاد علمی در استان می باشد. 

‎دکتر علی احمدی زاده افزود: امید دارم با انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و پژوهشی‌های کاربردی جهت طلاب حوزه گام های موثری را برداریم.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند اقدامات مهمی  در راستای توانمندسازی و برگزاری دوره های تخصصی  انجام دهد.

گفتنی است، این تفاهم نامه به‌ منظور ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح دانش، بین جهاددانشگاهی و حوزه علمیه خواهران استان بوشهر منعقد ‌گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha