جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتابفروشی

حوزه/ مسئول کتابفروشی عترت حوزه علمیه اصفهان گفت: ارائه لوازم التحریر ایرانی با کیفیت و با نازلترین قیمت، ارائه کلیه کتب حوزوی با تخفیف ۲۰ درصد، تهیه کتب منبع قلم های قرآنی و تفاسیر قرآنی به صورت اقساطی ویژه طلاب، بخشی از خدمات ارائه شده به طلاب و روحانیون است.

حمید صادقی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» از اصفهان، پیرامون اقدامات، تسهیلات و خدمات همراه با تخفیف ویژه  ارائه شده از سوی کتابفروشی عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به طلاب و روحانیون، اظهار کرد: از ابتدای تاسیس تا کنون همه کتب خود را به صورت تخفیف ویژه به طلاب عرضه می کنیم.

وی بیان کرد: در ابتدا کتب درسی و غیر درسی با تخفیف 25 درصد به طلاب عرضه می شد، ولی متاسفانه در چند سال اخیر به علت گرانی شدید کاغذ اغلب کتب با تلاش مسئولین با تخفیف 20 درصد به طلاب ارائه می شود

مسئول کتابفروشی عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر تعدادی از کتب جنبی و درسی اصفهان توسط واحد پژوهش مرکز مدیریت اصفهان تهیه شد، این کتب بانازلترین قیمت به طلاب عرضه گردید.

وی ابراز کرد: قبل از شروع سال تحصیلی جدید طلاب، کلیه کتب درسی و جنبی طلاب به صورت جامع از چند ماه قبل تهیه شده تا طلاب بتوانند کتب خود را به صورت تخفیفی و به سهولت تهیه نمایند.

صادقی در توضیح دیگر خدمات ارائه شده کتابفروشی عترت در جهت رفاه طلاب عنوان کرد: از ابتدای تاسیس تاکنون سعی برآن شده که انواع لوازم التحریر مورد نیاز طلاب و خانواده آنها با کمترین سود برای رفاه حال طلاب تهیه شده است و همچنین در مناسبت های گوناگون از قبیل پیاده روی اربعین تهیه کوله پشتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب در اختیار طلاب قرار گرفته است.

وی افزود: تهیه انواع مموری های حافظه (فلش) و پاوربانک ها ویژه طلاب با قیمت مناسب، تهیه انواع نرم افزارهای دینی با تخفیف 20 درصد، فروش کتب مرجع از قبیل انواع تفاسیر قرآن و حدیثی به صورت اقساطی ویژه روحانیون و طلاب از دیگر خدمات ارائه شده دراین مرکز است.

صادقی ادامه داد: تهیه نوشت افزارهای مذهبی در ابتدای سال تحصیلی برای خانواده طلاب با تخفیف و قیمت بسیارمناسب، فروش اقساطی قلم هوشمند قرآنی برای خانواده طلاب، ارائه انواع کتب داستانی کودک بامحتوای دینی ومذهبی وتهیه و فروش قرآن و رحل قرآن به تعداد عمده و با کمترین قیمت در بازار، جهت مدارس علمیه ومساجد مناطق محروم بخشی دیگر از خدمات و تسهیلات قابل ارائه کتابفروشی عترت حوزه علمیه اصفهان است.

مسئول کتابفروشی عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان  عنوان کرد: تهیه کتب خاص و ویژه موردنیاز طلاب از شهر قم، در صورت سفارش شخصی و تهیه کتب منابع مسابقات فرهنگی که توسط معاونت تهذیب و تبلیغ برای طلاب وخانواده طلاب در طول سال برگزار می شود از جمله کتاب های «بازگشت از نیمه راه»، «نفوذ»، «منشور روحانیت» و «نقاب ها(جریان نفوذ درتاریخ انقلاب)» دیگر خدمات ارائه شده به طلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای رفاه حال طلاب و مدارس علمیه شهرستان ها، در صورت سفارش خرید، تهیه  و ارسال کتب امتحانی برای مدارس شهرستان های استان نیز صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha