جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شهادت سید علی پاشا جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در پی شهادت جانباز سرافراز 70 درصد، شهید علی پاشا حسینی از شهرستان خوی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ   «آل عمران ۱۶۹»

جانبازان سرافراز با افتخارآفرینی در میدان نبرد جان‌فشانی کردند و عزت و آزادگی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و در این میان این عزیزان جان برکف هیچ‌گاه مسئولیت خود را تمام‌شده ندانسته و همچون جانباز شهید علی پاشا حسینی، علیرغم نابینایی و ۷۰ درصد جانبازی، با تحمل رنج و مشقت دوران جانبازی واژه از خود گذشتگی و فداکاری را به تصویر کشیده و درس آزادگی به همگان دادند.         

شهادت این جانباز بزرگوار که اجر ده‌ها سال مصدومیت جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل‌ الله پیوند زد، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.  

اینجانب فقدان این یادگار شهیدان سرافراز را به مردم شریف استان و خانواده گرامی این شهید عالی مقام تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha