پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل جذب منابع مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور

حوزه/ مدیر کل جذب منابع مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به بازدید میدانی از مناطق سیل زده استان ایلام، گفت: طلاب جهادی سنگ تمام گذاشتند و با حضور و خدمت رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، درد سیل زدگان را کاهش دادند و امیدواریم که این حضور در ماه مبارک رمضان نیز استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در ایلام حجت الاسلام عدالت، مدیر کل جذب منابع مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان ایلام، با تقدیر از حضور گروه های جهادی طلاب در مناطق سیل زده ایلام و لرستان، گفت: ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه مرکز چندین جلسه برای هماهنگی، اعزام طلاب جهادی  و کمک رسانی به مناطق سیل زده تشکیل داد و تصمیم بر این شد که جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به عهد مرکز خدمات باشد تا موازی کار صورت نگیرد.

مدیر کل جذب منابع مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با تقدیر از حضور مدیر حوزه استان، معاونین و طلاب در مناطق سیل زده ایلام و لرستان، افزود: طلاب جهادی سنگ تمام گذاشتند و با حضور و خدمت رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، درد سیل زدگان را کاهش دادند و امیدواریم که این حضور در ماه مبارک رمضان نیز استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: ادامه داد: با توجه به محرومیت بالای استان امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم خدمات خوبی را به مردم مناطق سیل زده این استان داشته باشیم؛ خانواده های سیل زده زیادی با توجه به بازگشت به منازل خود نیازمند توجه مسئولین هستند که انتظار می رود نسبت به رفع مشکلات آنان اهتمام ویژه ای شود.

حجت الاسلام عدالت اظهار کرد: با بازدیدی که انجام گرفت، تمامی موارد احصا شده و ان شاء الله کمک های خوبی را برای استان ایلام در نظر خواهیم گرفت و دغدغه مسئولین حوزه علمیه خدمت رسانی بیشتر به مردم سیل زده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha