پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حمید ارشاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ارشادی گفت: سعی داریم با برنامه های ویژه رمضانی شاهد فضای بانشاط رمضانی، رحمانی و ربانی باشیم و طعم شیرین ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به دانش آموزان بچشانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای در دو بخش مدارس و روستا های استان تهران خواهد داشت.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران افزود: اولین و مهمترین بخش این برنامه ها در مدارس امین خواهد بود که حدود  ۴۰۰ مدرسه امین وابسته به حوزه های علمیه است که مبلغان دینی در  این مدارس مستقر هستند.

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: سعی داریم با برنامه های ویژه رمضانی شاهد فضای بانشاط رمضانی، رحمانی و ربانی باشیم و طعم شیرین ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به دانش آموزان بچشانیم.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران گفت: در مدارس، این زمینه ایجاد شده است که دانش آموزان برای شب های قدر به همراه پدر و مادر خود در مدرسه حضور پیدا کنند تا باحضور مبلغ امین و معلمان خود، درکنار دوستان یک شب از شب های قدر را سپری کنند.

وی با بیان بخش دیگری از فعالیت های معاونت تبلیغ در شهرستان و روستاهای استان تهران است، عنوان داشت: برای تبلیغ در این روستاها، مبلغان به دو صورت مبلّغ هجرتی و مبلّغ مستقر در روستاها را برنامه ریزی کرده ایم که در روستا های فیروز کوه و دماوند، رباط کریم، شهریار، ملارد، ورامین و پرند روحانی مبلغ مستقر کرده ایم.

حجت الاسلام ارشاد در پایان گفت: با همکاری مبلغان مستقر در روستاها برنامه قرائت قرآن قبل از افطار، نماز اول وقت و افطاری ساده اقداماتی است که در نظر گرفته شده است.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha