چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه تنکابن

حوزه/ حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که مسئولان نباید اجازه ایجاد فضای دلال بازی را در بازار به افراد سوء جو دهند، گفت: متأسفانه عدم مدیریت و نظارت صحیح بر بازار موجب بروز مشکلات و بحران هایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره گیری حداکثری از معنویت حاصل این ماه تأکید کرد.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی برای تهذیب نفس و ساخت درون است، افزود: همه لحظات ماه مبارک رمضان فرصت خودسازی است.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که معنویت حاصل از ماه مبارک رمضان بهترین راه برون اصلاح جامعه و حرکت در مسیر رشد و تعالی دینی است، خاطرنشان کرد: انسان مؤمن در سایه ارزش های معنوی ماه مبارک رمضان به اوج سعادت و رستگاری خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت نظارت دقیق مسئولان بر وضعیت بازار در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: نباید به گونه ای عمل کرد که مردم در این ماه فشارهای اقتصادی مضاعفی را تحمل کنند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی برای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش بی حد و اندازه قیمت ها امروز شاهد فشار اقتصادی بسیاری به قشر محروم جامعه هستیم.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که دولت باید با برنامه ریزی بهتر از این فشارها بر مردم بکاهد، بیان داشت: متأسفانه برخی بی تدبیری ها موجب بروز مشکلات عدیده اقتصادی درکشورمان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید همه مشکلات امروز کشور در مسائل اقتصادی را به تحریم های آمریکا نسبت دهیم، افزود: بخش مهمی از این مشکلات ناشی از عدم مدیریت در داخل کشور است که اگر این شیوه مدیریت اصلاح شود به طور حتم شاهد کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم خواهیم بود.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که امروز در بسیاری از کالاها شاهد ایجاد یک فضای دلالی و رانت از سوی سودجویان هستیم، تصریح کرد: این وظیفه مسئولان کشور است که با نظارت دقیق و صحیح بر این امور، شرایط اقتصادی کشور را مدیریت کنند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که مسئولان نباید اجازه ایجاد فضای دلال بازی را در بازار به افراد سوء جو دهند، بیان داشت: متأسفانه عدم مدیریت و نظارت صحیح بر بازار موجب بروز مشکلات و بحران هایی می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشور نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی در بخش های مختلف است، گفت: باید تفکر انقلابی در تمام سطوح مدیریتی کشور نهادینه شود.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ملت بزرگ ایران مشکلات و بحران های سخت تری را پشت سر گذاشته اند، افزود: مشکلات اقتصادی امروز کشور نیز با مدیریت صحیح و همچنین عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع رونق تولید رفع خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha