سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
برپایی ترتیل‌خوانی قرآن کریم در آستان امامزاده عبدالله(ع)

حوزه/ مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) قلعه چم گفت: آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در این بقعه متبرکه همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام مرتضی فرحناک ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) قلعه چم به عنوان یکی از بقاع شاخص استان قم، مجری طرح ضیافت الهی در ماه خدا خواهد بود.
وی افزود: در قالب این طرح، همه روزه آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم از حوالی یک ساعت مانده به اذان مغرب در حرم مطهر امامزاده برگزار می‌شود.
مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) قلعه چم با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، برنامه‌های ویژه‌ای در این بقعه تدارک دیده شده است گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سخنرانی اساتید حوزوی، مداحی و افطاری ساده اشاره کرد.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیرین برای توزیع افطاری ساده در دستور کار قرار گرفته و سعی داریم برای شب‌های قدر نیز این برنامه را ادامه دهیم.
فرحناک با بیان اینکه مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، میلاد امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع) و شب‌های قدر هم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان، افطاری ساده همراه با اطعام شام در قالب طرح مودت در این بقعه اجرایی می‌شود.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha