جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن گلریزان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: جشن گلریزان در حقیقت جشن امر به معروف ونهی از منکر و توصیه به محبت، ایثار و عشق ورزی به بندگان خداست. در این جشن در حقیقت الگوهای ایثار به مردم معرفی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به برگزاری برنامه های کمک به زندانیان نیازمند در قالب جشن گلریزان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در جشن گلریزان خانواده های فراوانی از غم و اندوه و مشکلات اقتصادی رهایی پیدا می کنند و اجر و ثواب این ایثارها به دست قدرت بی منتهای خدای متعال است و خداوند همیشه به اندازه خدایی خودش جبران می کند، نه به اندازه کار بندگان .

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در جشن گلریزان در حقیقت متمکنین جامعه با خداوند معامله می کنند که نتیجه این معامله لقا پروردگار و بهشت جاویدان خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق وعده هایی که در آموزه های دینی وجود دارد خداوند در دنیا احسان ها را جبران می کند و در آخرت اجر فراوان عنایت می فرماید.

وی اظهار کرد: کمک به اقشار مختلف مردم محروم جامعه مانند زندانیان نیازمند که نمی توانند بدهی خود را بپردازند، یا جوانانی که به خاطر مشکلات مادی ازدواج نمی کنند و افراد بدون شغل و مسکن که نمی توانند نیازمندی ها روزمره خود را تامین کنند، از موارد روشن محرومیت زدایی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: جشن گلریزان در حقیقت جشن امر به معروف ونهی از منکر و توصیه به محبت، ایثار و عشق ورزی به بندگان خداست. در این جشن  در حقیقت الگوهای ایثار به مردم معرفی می شوند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha