جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که متاسفانه عده ای از نخبگان هرچند دغدغه دارند، ولی تحلیل درستی از جامعه ندارند و مردم را به انقلاب بدبین می کنند، گفت: ما نباید از شیطنت های عده ای که مغرضانه و ناآگاهانه ناامیدی در جامعه ایجاد می کنند به راحتی عبور کنیم.

حجت الاسلام شمس الدین احمدی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، ماه رمضان را فرصت بسیار خوبی برای تبیین بیانیه گام دوم  انقلاب از دیدگاه قرآن  و روایات اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: رسیدن به تقوا فلسفه ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه تقوا به انسان بصیرت می  دهد و چراغ راه  حرکت فردی و اجتماعی انسان است، اظهار کرد: انسان با بصیرت و متقی می تواند تحلیل های درستی از مباحث سیاسی و اجتماعی داشته باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را در ارائه تحلیل های درست دانست و تصریح کرد: دلیل اینکه امامین انقلاب تحلیل های درستی از انقلاب و جامعه بشری داشتند به خاطر این بوده که انسان های قرآنی و متقی بوده و هستند، لذا کسی که عالم به زمان باشد، تحلیل هایش نیز درست خواهد بود.

وی با اشاره به این که متاسفانه عده ای از نخبگان هرچند دغدغه دارند، ولی تحلیل درستی از جامعه ندارند و مردم را به انقلاب بدبین می کنند، ابراز داشت: ما نباید از شیطنت های عده ای که مغرضانه و ناآگاهانه ناامیدی در جامعه ایجاد می کنند به راحتی عبور کنیم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه یک جامعه ناامید نمی تواند مسیر حرکت انقلابی را ادامه دهد، گفت: شکست جامعه ای که در آن ترس و ناامیدی حاکم شود، قطعی است، لذا مدیران و نخبگان نباید با حرف های غیرمنطقی ناامیدی را درجامعه ترویج کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ترس از استکبار جهانی و خالی کردن دل مردم را از آسیب های نا امیدی دانست و تصریح کرد: نخبگان نباید با تحلیل های نادرست، مردم را در تصمیمم گیری هایشان سست کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیارخوبی برای خودسازی، امیدوارکردن مردم به آینده و مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha