پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 491670
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
کمیته امداد

حوزه/ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس از توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان مولا برای کمک به روزه داران نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد و امام خمینی(ره) فارس، محمد مهدی کارگر معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد فارس با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در خصوص کمک های این نهاد به افراد تحت حمایت، اظهار داشت: طبق دستورالعمل مرکزی می بایست به حداقل 25 درصد از مددجویان تحت حمایت استان، سبدهای غذایی 200 هزار تومانی تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر از سوی کمیته امداد استان، برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است، افزود: جهت جذب کمک های مردمی همه حوزه ها دخیل بوده و سعی می کنیم کمک های خیران و حامیان را به صورت نقدی و طعام، همچون سنوات گذشته به این سمت و سو هدایت کرده و با برنامه ریزی و مدیریت واحدها، هدایا و سبدهای غذایی را به دست نیازمندان برسانیم.

کارگر تصریح کرد: در راستای کمک و مساعدت هر چه بهتر به نیازمندان، تعامل ویژه ای با دستگاه های مرتبط از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه، نمایندگی آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و غیره صورت گرفته است.

 معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد فارس با اشاره به طرح‌های اجرایی اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت:‌ امسال برای ماه رمضان، 15 هزار کیسه همیان مولا برای تأمین سبد غذایی به ارزش تقریبی هر بسته 200 هزار تومان برای اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس بین خیران توزیع‌شده که این نهاد در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به توزیع اقلام و موادغذایی اهدایی به نیازمندان اقدام می‌کند.

کارگر با اشاره به سیل امسال و خسارت های ناشی از آن در ادامه افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان پایگاه های امداد رسانی به سیل زدگان کشور در استان فارس برپا خواهد بود که حتی در شب های قدر به صورت ویژه در تکایا و امام زادگان و بقاع متبرکه به جمع آوری کمک های مردمی جهت ارسال به این مناطق می پردازد.

وی در پایان به نقش موثر مراکز نیکوکاری در حمایت و امداد رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد 120 مرکز نیکوکاری در سراسر استان در حال فعالیت است که امیدوارم تا پایان سال جاری به 290 مرکز برسد.کار اصلی این مراکز جمع آوری کمک های خیران محله و شناسایی و کمک به نیازمندان همان منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha