پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ خالد نعمانی امام جمعه موقت نجف اشرف

حوزه/ شیخ خالد النعمانی امام جمعه موقت نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه گفت: عراق به استقلال سیاسی رسیده است و بخشی از جنگ و تحریم های آمریکا علیه ایران نیست و از روابط مثبت خود با کشور های همسایه حفاظت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ خالد النعمانی امام جمعه موقت نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه گفت: عراق به استقلال سیاسی رسیده است و بخشی از جنگ و تحریم های آمریکا علیه ایران نیست و از روابط مثبت خود با کشور های همسایه حفاظت می کند؛ این چیزی است که دولت عراق در دیدار وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرده است.

وی در بخش دیگر در پی انفجار تروریستی بغداد به اعمال جنایت کارانه باقی مانده گروهک های تروریستی داعش هشدار داد و تاکید کرد: نیرو های امنیتی باید برای تعقیب باقی مانده این گروهک آماده باشد.

شیخ نعمانی سالگرد شهادت عبد العزیز الحکیم را تسلیت گفت و اشاره کرد: سید عبد العزیز الحکیم یاور برادرش سید محمد باقر حکیم شهید محراب و موسس خط جهادی و رهبر و مدیر جنبش های جهادی بعد از انتفاضه شعبان بود و بعد از شهید محراب پرچمدار مخالفت با رژیم بعث بود.

امام جمعه موقت نجف در خصوص اوضاع منطقه اشاره کرد: آمریکا تلاش می کند که طبل جنگ علیه ایران را بکوبد و این مسئله پیامد های سختی برای آمریکا دارد؛ چرا که آمریکا نمی تواند ایران را به زانو در آورد و تنها منطقه و اقتصاد آمریکا را به نابودی می کشاند.

شیخ نعمانی در خطبه دینی گفت: عبادت دو گونه است که یک بخش آن بدنی و بخش دیگر آن قلب است و روزه عبادت بدنی و قلبی است.

وی تاکید کرد: روزه در واقع روزه جوارح و بدن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha