جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر مباحثه و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم رهبری آفت‌های انقلاب را برای ما بازگو کرده و رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب را تشریح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع طلاب استان، با تأکید بر رسالت همگانی در راستای اجرایی کردن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: طلاب و حوزویان در این زمینه باید نقش پیشگامی و پیش روی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب باید در همه حوزه‌ها رشد داشته باشیم، افزود: بیانیه گام دوم می‌خواهد به ملت ایران بگوید که باید انقلاب به معنای تحول اول در ایران اسلامی مقدمه تحول بزرگ‌تر، کیفی‌تر، عمیق‌تر، وسیع‌تر و فراتر از مرزهای جغرافیایی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه محور مورد تأکید رهبری در این بیانیه است، خاطرنشان کرد: تمدن سازی به این معنا است که مرزهای جغرافیایی نباید مانع صدور انقلاب ما باشد، هرچند اکنون مرزها باز شده اما صدور انقلاب باید جنبه جهانی بگیرد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید در چله دوم انقلاب سنگرهای فتح نشده، فتح شود، ادامه داد: در مجموع باید این بیانیه ملت ما را به بهترین حالت‌های خداپسندانه برساند.

وی با اشاره به نقش و رسالت ویژه حوزه‌های انقلابی و جهادی و جوانان متعهد که مخاطب رهبری هستند، گفت: جوانان حوزوی مخاطب ویژه پیام رهبر معظم انقلاب هستند، ازاین‌رو باید عیار معنویت و اخلاق خود را بالا ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر مباحثه و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های علمیه، افزود: در بیانیه گام دوم رهبری آفت‌های انقلاب را برای ما بازگو کرده و رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب را تشریح می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید همواره بابت نعمت رهبری قدردان باشیم، گفت: اگر امروز انقلاب در اوج قله‌های عزت و ایستادگی و مقاومت بوده و در مجامع بین‌المللی سخن برای گفتن دارد و اگر امروز ایران اسلامی در دنیای بدون امنیت به جزیره‌ای مملو از امنیت و ثبات تبدیل شده است، همه به برکت وجود رهبری و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف را بر همه ما تمام کردند؛ ازاین‌رو همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید بکوشیم رسالت خود را در راستای اجرایی شدن بندهای این بیانیه به‌درستی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha