جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با ستاد نماز جمعه

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: امکان سخنرانی جوانان و نوجوانان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در پیش از خطبه های نماز جمعه می تواند جمعیت بیشتری را به سمت نمازجمعه که نماد وحدت است کشانده و ستادهای نماز جمعه در راستای تحقق آن اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از قزوین ،حجت السالام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز در نشستی با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه  ضمن تبریک ماه مبار ک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه فرصت مناسبی برای بندگی وتقرب به خداوند متعال است و باید از این ماه برای خدمت بیشتر به مردم و رفع گرفتاری از همنوع تلاش بیشتری کرد.

وی به خدمات نزدیک به 40 سال امام جمعه شهر معلم کلایه، بیان کرد: امام جمعه شهر معلم کلایه یکی از ائمه جمعه  با سابقه وفعال در سطح کشور هستند وباید هر چه بیشتر از ظرفیت های ایشان استفاده کرد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با تشکر از زحمات ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه در زمینه کمک رسانی به هموطنان سیل زده استانهای کشور، عنوان کرد: ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه به همراه امام جمعه این شهر یکی از ستادهای موفق در زمینه کمک به مناطق سیل زده به ویژه در استان خوزستان بود که این مهم شایسته تقدیر وتشکر است.

وی تصریح کرد: ستاد نماز جمعه هر شهر می تواند در زمینه های مختلفی خدمات واقدامات لازم وعام المنفعه انجام دهد وباید بتوان ظرفیت های این ستاد را به نحو احسن نهادینه کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: در صورتی که قرارگاه های فرهنگی در شهرهایی که نماز جمعه در آن برپا می شود راه اندازی شود، ما شاهد این خواهیم بود که اقدامات و امورات فرهنگی با تقسیم بندی وبرنامه ریزی بهتری صورت می گیرد وامام جمعه آن شسهر می تواند فرماندهی این اقدامات را برعهده بگیرد.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشخانه محراب، نمایشگاه عکس نماز جمعه به ویژه در شهرهایی که فاقد سینما و محل مناسبی برای پخش فیلم مستند هستند یکی از اقداماتی است که می تواند سبب جذب افراد بیشتری به نماز جمعه شود که خوشبختانه این مهم در شهر معلم کلایه اجرایی شده است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین ادامه داد: برپایی میزخدمت در مصلی های نماز جمعه بسیار تاثیرگذار بوده و این مهم هم خواسته مردم وهم مطالبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از ستادهای نماز جمعه است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: امکان سخنرانی جوانان و نوجوانان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در پیش از خطبه های نماز جمعه می تواند جمعیت بیشتری را به سمت نمازجمعه که نماد وحدت است کشانده و ستادهای نماز جمعه در راستای تحقق آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha