پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرزایی

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: امروز عده‌ای به دنبال اجرای مخفیانه سند ۲۰۳۰ به صورت مخفیانه هستند که متاسفانه دامنه آن به مدارس شاهد هم کشیده شده و در برخی مدارس شاهد با پخش موسیقی‌های مبتذل برای دانش‌آموزان خردسال آن‌ها را به حرکت‌های موزون واردار می‌کنند که این خیانت به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام رضا میرزایی، شامگاه شنبه در نشست بصیرتی طلاب، اساتید و مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران آذربایجان‌غربی که در سپاه شهدای استان برگزار شد اظهار داشت: وجود رهبر انقلاب بزرگترین نعمت خدای متعال برای ملت ایران است که در مواقع اضطراری راه را به مردم و مسئولین نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بارها رهبر انقلاب در سکوت مسئولین وارد میدان شده و به تبیین مسائل پرداخته اند، اما خواص نتواستند آن را در بین مردم به درستی تبیین کرده و در جهت حل مشکلات قدم بردارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: علی رغم تاکید رهبر انقلاب بر اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، سند بالادستی آموزش و پرورش و اسناد اجرایی شدن دولت اسلامی کسی به عملی شدن این اسناد اهمیت نمی‌دهد و متاسفانه عده‌ای در کشور به دنبال اجرایی کردن اسناد دشمن از جمله سند 2030 کشور هستند.

وی با انتقاد از اجرای مخفیانه سند 2030 در مدارس بیان داشت: امروز عده‌ای به دنبال اجرای مخفیانه  سند 2030 به صورت مخفیانه در هستند که متاسفانه دامنه آن به مدارس شاهد هم کشیده شده و  در برخی مدارس شاهد با پخش موسیقی‌های مبتذل برای دانش‌آموزان خردسال آن‌ها را به حرکت‌های موزون واردار می‌کنند که این خیانت به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: هدف نظام اسلامی زمینه‌سازی ظهور است و برای این امر باید با لوازم آن ملتزم شد و هیچ کس نمی‌تواند خود را از نظام اسلامی و انقلاب جدا بداند.

وی اظهار کرد: بعد از این‌که شبهات ولایت فقیه پاسخ داده شده دشمنان به حمله مستقیم به ولایت فقیه روی آورده و در این راستا کتاب‌های « ابتذال مرجعیت » را به رشته تحریر در آوردند تا با نظام اسلامی مقابله کنند و حوزه به عنوان ستون خمیه انقلاب در دفاع از ولایت فقیه کوتاهی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha