جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491852
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
فصلنامه

حوزه/ رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره ۵۴ فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان اظهارکرد: در شماره ۵۴ فصلنامه اخلاق، تنوع و گوناگونی دانش اخلاق در شش مقاله، به مخاطبان فرهیخته ی این فصلنامه نشان داده می شود.

وی عنوان کرد: گوناگونی اخلاقی در این شماره، با موضوعاتی مانند اخلاق خانواده، اخلاق زیست محیطی، اخلاق جنسی، فضائل اخلاقی برگرفته از سیره اهل بیت علیهم السلام و مصرف گرایی، به تصویر کشیده شده و افق های جدیدی برای اخلاق پژوهان گشوده شده است.

این محقق حوزوی اظهار کرد: «مسائل اخلاقی همسران مذهبی در روابط فامیلی»، «اهمیت راهبردی دیدگاه کانت برای اخلاق زیست محیطی»، «الگوهای اخلاقی بازگشت به خانواده در جهان معاصر با تأکید بر نظریه شهید مطهری»، «اثرارت مصرف گرایی بر هویت اخلاقی فردی با تکیه بر سبک زندگی ایرانیان» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور می باشد، افزود: از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته دعوت می شود با ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک این شماره از فصلنامه می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha