جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491903
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از پخش زنده برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در شبکه استانی خبر داد و گفت: علاوه بر این هماهنگی هایی با شبکه سراسری «شما» برای پخش زنده جزء دهم قرآن کریم صورت گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، امروز در جلسه ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت» با استاندار بوشهر، اظهار داشت: خوشبختانه امسال 100 درصد بودجه مساجد استان افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: فروردین ماه امسال مبلغ چهار میلیارد تومان به صورت جذب به حساب اوقاف واریز شد که تلاش داریم در همین اردیبهشت ماه به حساب مساجد واریز شود.

سید حسین ناظر نیز در این جلسه  از پخش زنده برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در شبکه استانی بوشهر خبر داد و گفت: علاوه بر این هماهنگی هایی با شبکه سراسری «شما» برای پخش زنده جزء دهم قرآن کریم صورت گرفته شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: حدود 32 نفر از عوامل به صورت روزانه کارهای پخش زنده این برنامه را انجام می دهند.

عبدالرضا عبداله زاده نیز در این جلسه گفت: استان بوشهر در ویترین قرآن کشور جایگاه ویژه ای دارد که در گروه ترتیل خوانی خود شش نفر حافظ کل داریم که در هیچ جای کشور این ظرفیت نیست.

استاد و مدرس قرآن کریم خواستار احداث مجموعه بزرگ قرآنی در بوشهر شد و گفت: احداث این مجموعه قرآنی تاثیر بسزایی در آموزش جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha