جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرایی کارمندان هتل دوبلین از میهمان مسلمان، در اینترنت جنجالی شد

حوزه/ یک میهمان مسلمان که برای سحری از کارمندان هتلی در شهر دوبلین درخواست خوراکی کرده بود، از او با یک بوفه کامل غذای صبحانه پذیرایی شد که این اقدام توجه زیادی را در شبکه های مجازی به خود جلب کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» اقدام کارمندان یک هتل در ایرلند برای پذیرایی از تنها میهمان مسلمان و روزه دار در ایام ماه مبارک رمضان، با واکنش های متنوع و  زیادی در شبکه های مجازی مواجه شد.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک میهمان مسلمان در هتل ایبیس در شهر دوبلین پایتخت ایرلند اقامت داشته و  برای غذای سحری از کارمندان هتل  درخواست مواد غذایی کرده است. آن ها با این درخواست وی موافقت کرده و به او گفته شد که در ساعت 2:30 صبح به آشپزخانه هتل سر بزند. کارمندان این هتل سپس در اقدامی سخاوتمندانه او را سورپرایز کرده و یک بوفه کامل غذای صبحانه برای این میهمان مسلمان تدارک داده و گفته اند که کمترین کاری بوده که از دستشان برمی آمده است.

یک کاربر اینترنتی در توییتر نوشت:  یک همکار مسلمان از هتل ما خواست آیا می توانیم خوراکی برای غذای سحری که مسلمانان پیش از روزه داری می خورند فراهم کنیم. آن ها موافقت کردند و زمانی که او از اتاق خود پایین رفت با یک بوفه کامل صبحانه مواجه شده و کارمندان هتل گفته اند که این کمترین کاری بوده که از دستشان بر می آمده است.

وی افزود: او تنها مسلمان آنجا بوده. انسانیت در میان این همه نفرت ها هنوز زنده است.

این توییت تاکنون بیش از 62 هزار بار لایک خورده و بیش از 13 هزار کامنت دریافت کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha