جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491928
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
جلسه شورای بسیج استانی حوزه علمیه یزد

حوزه/ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، به زودی شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، به زودی شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، به زودی شهید شاخص روحانی استان یزد معرفی می‌شود.

حجت ‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌راد اظهار کرد: بر همین اساس، جلسه شورای بسیج استانی در خصوص تعیین شهید شاخص با حضور حجت ‌الاسلام گندمی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و حجت ‌الاسلام قره‌چاهی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار و پیرامون این موضوع بحث و تبادل‌نظر شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم، شهید شاخص انتخاب و معرفی خواهد شد.

حجت ‌الاسلام حسینی‌راد خاطرنشان كرد: پس از معرفی شهید شاخص، زندگی‌نامه و آثار آن شهید در اختیار طلاب و علاقمندان قرار خواهد گرفت و ضمن تجلیل از خانواده بزرگوار شهید، مراسمی نیز حول محور شخصیت شهید شاخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha