جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خوش خبر

حوزه/معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ها باید مشخص و با جامعه هدف جوانان و نوجوانان رقم بخورد، گفت: تقویت روحیه ایثار و مقاومت به خصوص در شرایط امروز کشور با سبقه فرهنگی خاص و با تقویت نگاه به ولایت و ارزش ها را باید لحاظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، ناصر خوش خبر، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد آزادسازی خرمشهر در بیرجند، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نقطه امیدی را برای ملت ایران مفتوح کرد و نشاط و امید و پیروزی را به ملت هدیه داد. در این عملیات از همه اقشار و طوایف مملکت عزیز اسلامی حضور داشتند و خونشان در سرزمین خرمشهر به زمین ریخته شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی هدف از برگزاری این جلسه را بحث ولایتمداری و حفظ و نشر آثار و ارزش های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: اولین راهبرد در این زمینه نقش و فرماندهی ولی فقیه در حیات معنوی است.

خوش خبر ادامه داد: تعیین نقش بصیرت در همگرایی طوایف جوامع از دیگر آثار این عملیات بود و نیز راهبرد دیگر در بحث عملیات بیت المقدس مقاومت مردم و خانواده هایی بود که فرزندان خود را به میدان های نبرد اعزام می کردند.

وی متذکر شد: باید در برنامه ها با نگاه به شعار «ما پیروزیم» متمرکز شویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ها باید مشخص و با جامعه هدف جوانان و نوجوانان رقم بخورد، عنوان کرد: تقویت روحیه ایثار و مقاومت به خصوص در شرایط امروز کشور با سبقه فرهنگی خاص و با تقویت نگاه به ولایت و ارزش ها را باید لحاظ کنیم.

خوش خبر خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی و حضور ما در میدان تضمین کننده شعار «ما پیروزیم» خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس نشان داد که حرف های صدام حرفی واهی بیش نیست، گفت: امیدواریم در چنین برنامه هایی قدرشناس رزمندگان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی درخصوص فعالیت سمن ها مطرح کرد: ما نیازمند فعالیت در چنین عرصه هایی هستیم چراکه سمن ها مخاطب خاص خودشان را دارند.

خوش خبر اضافه کرد: تأثیرگذاری سمن بیش از فعالیت ما است زیرا جامعه هدف خود را خوب می شناسند و امیدواریم بتوانند برنامه هایی اجرا کنند که تأثیر آن را در نسل جوان ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان برنامه ها با نگاه بومی منطقه باشد یادآور شد: صرفا نباید از یک کلیشه واحد تقلید کنیم هر شهرستان استعدادی دارد که اگر شناسایی شود می تواند اثرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: باید برنامه های سال های قبل آسیب شناسی شود و برنامه هایی که در حوزه سخت افزاری با مشکل مواجه بوده است و برنامه هایی که مشکل محتوایی داشته در کارگروهی به بحث گذاشته شود تا بهترین ها به مخاطب ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر یکی دو برنامه به صورت جمعی برگزار شود تا همه دستگاه ها حضور داشته باشند قطعا مخاطب بیشتری گرایش خواهد داشت.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha