جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرماندار بیرجند

حوزه/فرماندار بیرجند با بیان اینکه دشمنان نظام امروز جوان را با شبهاتی مواجه می کنند که لازم است به آنها پرداخته شود، گفت: شبهات و سؤالاتی برای نسل جوان پیش آمده که پاسخ دادن به آنها کار هرکسی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، علی ناصری فرماندار بیرجند امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد آزادسازی خرمشهر در بیرجند، اظهار داشت: شبهات و سؤالاتی برای نسل جوان پیش آمده که پاسخ دادن به آنها کار هرکسی نیست.

وی افزود: باید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جلساتی را در دانشگاه ها و مدارس برگزار و موضوع را برای نسل جوان باز کند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه دشمنان نظام امروز جوان را با شبهاتی مواجه می کنند که لازم است به آنها پرداخته شود، مطرح کرد: در حال حاضر اجرای برنامه ها خیلی با این فضا جور نیست و ممکن است جوانان نسبت به این برنامه موضع داشته باشند.

ناصری درخصوص اقشاری که بیشتر نیاز است این جلسات برایشان برگزار شود، گفت: در حوزه، دانشگاه و مدارس دوره دوم که ضرورتش بیشتر احساس می شود و لازم است این هماهنگی اتفاق بیافتد تا جوانان با حال و هوای دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه باید از آسیب هایی که در فضای مجازی با آن مواجه هستیم جلوگیری کنیم، گفت: خاطره گویی رزمندگان زمانی برای جوانان جذاب است که در آن فضا قرار بگیرند. برای این کار ضرورت دارد افراد مطلع، توانمند، تحلیل گر و خوش بیان پیش بینی بشوند تا بتوانیم این ایمنی را برای جوانان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha