شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اساتید مشاوره حوزه علمیه

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) و مشاور امور خانواده نسبت به استقبال خوب مردم و خانواده های بازدیدکننده از نمایشگاه قرآن تهران ابراز خرسندی کرد.

دکتر زهرا تاجیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که به همراه دو تن دیگر از بانوان مشاور از سوی جامعه الزهرا(س) در این دوره از نمایشگاه به امر پاسخگویی به سوالات و مشاوره در عرصه های خانوادگی و تربیتی اهتمام دارند، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از غرفه های مشاوره در نمایشگاه قرآن با حضور اساتید و کارشناسان حوزوی اعم از خواهر و برادر بسیار خوب بوده است به طوری که نه فقط قشرهای مذهبی بلکه حتی کسانی که به ظاهر مذهبی هم نبوده اند از این امر استقبال کرده و حضور پررنگی در غرفه های مشاوره دینی دارند.

وی افزود: این مساله نشان می دهد که با وجود تهاجم فرهنگی دشمن و بمباران تبلیغاتی و اعتقادی علیه ارزش ها و آموزه های دینی ما، چقدر مردم تشنه دریافت معارف از حوزویان هستند و به ویژه در زمینه تربیت و امور خانوادگی و احکام این ضرورت ها احساس می شود.

تاجیک همچنین بیان داشت: در زمینه مشاوره دینی و پاسخ به سوالات شرعی، مجموعاً از حوزه های علمیه خواهران 5 نفر مشاور و کارشناس در نمایشگاه امسال قرآن حضور دارند که عمدتاً سوالات مردم ناظر به مسایل خانوادگی و تربیت کودک است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha