جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 عکس خانواده نوزاد مسلمان گمشده برای سناتور استرالیایی دردسرساز شد

حوزه/ سوءاستفاده یک سناتور استرالیایی اهل کویینز از تصویر یک خانواده نوزاد مسلمان گمشده در پست انتخاباتی ضدمسلمانی انتقادات شدیدی را علیه وی برانگیخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sbs، یک سناتور استرالیایی به خاطر سوءاستفاده از تصویر یک خانواده مسلمان عزادار در کمپین انتخاباتی در پست فیس بوکی مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

سناتور فریزر آنینگ به خاطر یک پست ضداسلامی در فیس بوک که در آن از تصویر خانواده مسلمانی را پس از گم شدن نوزاد دختر 19 ماهه شان گرفته شده، شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است. این سناتور اهل کویینزلند از تصویر خانواده عزادار به عنوان یک تبلیغ انتخاباتی استفاده کرده و نوشته است: اگر می خواهید یک خانواده مسلمان همسایه شما باشد! به حزب کارگر رای بدهید!

این درحالی است که تصویر مورد نظر مربوط به خانواده الدناموی می باشد و از اخبار سال 2005 گرفته شده و در آن زمان دختر 19 ماهه این خانواده که در سیدنی سکونت داشتند، گم شده بود. به نظر می رسد تصویر از یک بریده مقاله گرفته شده باشد که در آن خانواده از مردم می خواهند که اگر اطلاعاتی درباره نوزاد گم شده در دست دارند، دریغ نکنند.

این درحالی است که نوزاد دختر هنوز پیدا نشده و پرونده گم شدن او هنوز باز می باشد. پس از فاش شدن ماجرا و انتقاداتی که به همراه داشت، پست مذکور از صفحه فیس بوک سناتور حذف گردید. با این حال محکومیت ها در این رابطه هم چنان ادامه دارند.

یک کاربر اینترنتی نوشت: تصویر مذکور مربوط به خانواده رحما الدناموی می باشد. این نوزاد 19 ماهه از لورنا در سیدنی در 10 نوامبر 2005 ربوده شد. در حالی که خواهرش در کنار او به خواب رفته بود. او هنوز پیدا نشده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha