جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محرابی سازمان تبلیغات فارس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس نخستین گام در بحث امر به معروف و نهی از منکر را تبیین و آموزش دانست و گفت: چه شده که در شیراز ماه رمضان می آید، اما هیچ نهاد و ارگانی حتی یک تابلو تبلیغاتی در سطح شهر نمی زند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق محرابی، شامگاه دوشنبه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش های شهر، در شیراز برگزار شد، با اشاره به خطبه ای از نهج البلاغه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، سازمان و ساختار نیست، هنگامی به این خطبه نگاه می کنیم می بینیم که منظومه امر به معروف تبیین شده است.

وی با بیان اینگه امیر المومنین(ع) امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک دستگاه دولتی تعریف نمی کند، بلکه آن را تکلیفی فراتر از این ها تعریف می کند، افزود: حضرت علی(ع) سوگند یاد می کند که خدایا تو شاهد باش، هدف ما نه جمع آوری پول نه قدرت است، بلکه انگیزه ما احیای ارزش های دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس نخستین گام در بحث امر به معروف و نهی از منکر را تبیین و آموزش این فریضه الهی دانست و تصریح کرد: چه شده است که در شیراز ماه رمضان می آید، اما هیچ نهاد و ارگانی حتی یک تابلوی استقبال از ماه مبارک را در سطح شهر نمی زند.

وی، تغییر در ساختار ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: معنا ندارد امروز متدینین نگران ورود به بانک و داروخانه باشند، چه معنایی دارد که بانوان بی حجاب در این چنین اداراتی حضور داشته باشند، تغییر این گونه ساختار ها مدیریتی انقلابی می خواهد.

حجت الاسلام محرابی خاطرنشان کرد: امیر المومنین(ع) می فرماید، دستگیری از انسان های مظلوم نیز باید مورد توجه قرار گیرد که اگر منکر حاکم شد مظلوم، مظلومتر و پول دارد پول دارتر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha