جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه رستگاران شهرستان کردکوی:

حوزه/ مدیر مدرسه رستگاران شهرستان کردکوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر به نوعی متعهد شدن و مسئولیت مشترک بین مسلمانان ایجاد کردن است؛ مسئولیتی که جامعه اسلامی را از دست دشمنان و مستکبران حفظ می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام مهدی تقی پور در هفتمین جلسه تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن برگزار شد، در تفسیر بخش هایی از آیات جزء هفت گفت: قضاوت کردن در مورد دیگران از جمله مسائل اجتماعی است که بخش اعظمی از مردم جامعه روزانه با آن درگیر هستند.

وی ادامه داد: زود قضاوت کردن یا قضاوت های بی جا در مورد دیگران می تواند زندگی یک فرد را از بین ببرد، حتی اگر قضاوت در ذهن صورت گیرد به خودی خود خانمان سوز است.

مدیر مدرسه رستگاران تاکید کرد: یکی از چیزهایی که شیطان آن را بر عهده انسان ها قرار می دهد، قضاوت است؛ انسان بیدار و آگاه باید بسیاری از گمان ها و قضاوت ها را ترک کند چرا که بعضی از آنها گناه محسوب می شود.

حجت الاسلام تقی پور خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به نوعی متعهد شدن و مسئولیت مشترک بین مسلمانان ایجاد کردن است؛ مسئولیتی که جامعه اسلامی را از دست دشمنان و مستکبران حفظ می کند، لذا انجام این مسئولیت توان و نیروی مضاعف را می طلبد و طلاب و روحانیت جامعه اسلامی عهده دار این وظیفه خطیر و سنگین هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha