جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 492084
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
عکس

همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان و براساس سنت نبوی، اعتکاف رمضان ویژه برادران، به مدت سه روز در یزد برگزار می شود.

سید رضا حاجی بزرگ دبیر اجرایی برگزاری اعتکاف رمضانیه در یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: بر اساس سنت نبوی در دهه آخر ماه مبارک رمضان، هیئت رأیة الهدی یزد به عنوان مجری برگزاری این اعتکاف در هشتمین سال پیاپی از عموم علاقه مندان به شرکت در این اعتکاف به صورت حضوری و اینترنتی ثبت نام می کند.

وی افزود: ثبت نام از اول ماه رمضان آغاز شده و از طریق مراجعه به سایت انترنتی www.wasl.ir  و نیز به صورت حضوری در میعادگاه نماز جمعه ادامه دارد.

دبیر اجرایی اعتکاف رمضانیه یزد اظهار کرد: برای کاهش هزینه های دریافتی از معتکفین با همکاری خیّران برخی هزینه ها کاهش یافته و هم اکنون از 70هزار تومان تا 110 هزارتومان در نظر گرفته شده است و اگر خیّران علاقه مند به مشارکت در برگزاری این مراسم هستند می توانند با روابط عمومی این هیئت به شماره 09906172313 تماس بگیرند.

حاجی بزرگ، آمار شرکت کنندگان سال گذشته را 800 نفر از اقشار مختلف مردم و رده های سنی کودک، نوجوان و جوان تا بزرگسال عنوان کرد و افزود: در این مراسم اساتید برجسته به سخنرانی می پردازند و برنامه های متنوع و معنوی ادعیه و... نیز برگزار می شود.

وی افزود: اعتکاف رمضانیه یزد با حضور برادران در روزهای 27 تا 29 رمضان مصادف با 12 تا 14 خرداد در مصلای نماز جمعه یزد، مسجد ملااسماعیل برگزار می شود.

 

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha