جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران ثابت کرده که هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهد شد، گفت: آمریکایی ها مطمئن باشند که بازنده این جنگی که آغاز کرده اند خود آنها خواهند بود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به تهدیدات پوچ و توخالی آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و آن را ناشی از شکست های متعدد آنها در چهل سال اخیر دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که فشارهای آمریکایی ها علیه ملت ایران نتیجه عکس خواهد داد، افزود: این ملت چهل سال است که در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها با قدرت ایستاده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آمریکایی ها با فشارهای اقتصادی و سیاسی تلاش می کنند خواسته های نامشروع خود را به ملت ایران تحمیل کنند، گفت: اما موضع جمهوری اسلامی ایران همان سخنان محکم و قاطع مقام معظم رهبری است و هیچ تغییری نکرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران ثابت کرده که هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها مطمئن باشند که بازنده این جنگی که آغاز کرده اند خود آنها خواهند بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این  نتیجه چهل سال فشار، تهدید وتحریم علیه ملت ایران تنها رسوایی و شکست برای مقامات آمریکایی بوده است، تصریح کرد: ملت ایران مردمی مقاوم هستند و هیچ گاه زیر بار حرف زور نخواهند رفت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که سخنان مهم شب گذشته مقام معظم رهبری اتمام حجتی با آن دسته افرادی بود که همچنان زمزمه مذاکره با آمریکا دارند، افزود: مذاکره با آمریکا هیچ فایده ای به حال ما ندارد، چون آمریکایی ها تنها به دنبال تن دادن ایران اسلامی به خواسته های خود هستند.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند راه امروز کشور ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکایی ها است، تصریح کرد: آمریکایی ها یک بار در مذاکرات برجام چهره واقعی خود را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که طرح مذاکره از سوی آمریکایی ها یک هربه از سوی آنها برای فریب مسئولان ما است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع مسؤولان نظام پیرامون این موضوع روشنگری کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز راه برون رفت کشور تکیه زدن بر ظرفیت های داخلی است، تصریح کرد: نباید اداره کشور را به حمایت های چند کشور اروپایی گره بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha