پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در واکنش به بیانیه ترامپ گفت: تهدید ایران یعنی تهدید غیرت امت اسلامی است و اگر آمریکا به ایران حمله کند مردم پاکستان در کنار کشور اسلامی ایران خواهند ایستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به بیانیه ترامپ علیه ایران گفت: اوضاع بین الملل در حال تغییر است و تهدید ایران توسط ترامپ به معنای تهدید غیرت و حمیت امت اسلامی است، اما یهود و نصری در مقابل امت اسلامی شکست خواهند خورد و اگر آمریکا به کشور همسایه، ایران حمله کند مردم پاکستان با کشور اسلامی ایران خواهند بود .

وی افزود: آمریکا و متحدانش برای برقراری حاکمیت خود در جهان درحال کشتار مردم بی گناه هستند، اما آمریکا در کل جهان توسط ایران شکست خورده و به شدت ترسیده است و برای حفظ استقلال خود درحال دست و پا زدن است.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد: عدم استحکام جنوب آسیا به نفع آمریکا است و به همین دلیل آنها برای تکمیل اهداف شومشان در حال اعزام داعش به پاکستان هستند و پس از نا امن کردن افغانستان آمریکا به دنبال برهم زدن امنیت ایران است و این تهدید بزرگی برای منطقه است.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از بزرگترین موانع منافع آمریکا ارتش پاکستان است و برای همین آمریکا برای عدم استحکام پاکستان فعالیت می کند، مردم پاکستان برای حمایت از مظلومین جهان در روز 16 مه در سراسر کشور روز مرگ بر آمریکا برگزار خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha