جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستادامر به معروف و نهی از منکر کشو

حوزه/ معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، گفت: امروز فضای رسانه ای با قدرت پر نفوذ خود می تواند بهترین وسیله برای پیاده کردن اهداف این ستاد در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام میرزایی، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست خبری این ستاد که در نمایشگاه قرآن برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد در تصمیمات جدید خود چندین رویکرد را در نظر دارد که جایگاه این ستاد در بین مردم ارتقاء پیدا کند و بطور خاص اهداف این ستاد در یک جهت دیده نشود.

وی ادامه داد: اولین رویکرد این است که ذهن مردم برداشت درستی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند. رویکرد دوم، ایجاد فضای رسانه ای است، چرا که امروز فضای رسانه ای با قدرت پر نفوذ خود می تواند بهترین وسیله در جهت پیاده کردن اهداف این ستاد در جامعه باشد.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: رویکرد سوم ستاد امر به معروف و نهی از منکر تخصصی کردن آموزش های این ستاد در بین مردم، اصناف و ادارات مختلف است.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند جوانان بصورت آتش به اختیار نه فقط در مسئله فرهنگی، بلکه در تمام امور مردم و حل مسائل جامعه عمل کنند، لذا از اقدامات این ستاد ایجاد سامانه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در جهت آموزش و ساماندهی آمران به معروف است.

معاونت اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: در بخش آموزش از هر اقدامی در جهت آموزش افراد استفاده شده است اعم از پیامک و یا بسته های pdf و  فضای مجازی و یا هر اقدامی که افراد به هر صورتی تمایل داشته باشند آموزش های این ستاد را دریافت کنند.

حجت الاسلام میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، قانون این اجازه را داده است که حمایت های مالی و معنوی را در جهت پیاده سازی این فرهنگ قرآنی صورت دهد و در قالب قانون امر به معروف و نهی از منکر، آمران معروف به عنوان مدعی العموم می توانند پیگیر مطالبات به حق شوند.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی رمضانی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    با سلام واحترام : درخواست ثبت نام در سامانه